Moja zgodba in začetki

Hej. Naj se predstavim.


Moje ime je Maja in sem ustanoviteljica podjetja Resense  – inovativne rešitve za gostinstvo in turizem.


Tesno povezana in predana gostinstvu ter turizmu, sem se soočala z raznovrstnimi izzivi, ki so me omejevali in hkrati navdihovali. V spoznavanju teh izzivov sem ugotovila, da stvari niso vedno enostavno samo “v redu” – vedno se skriva potencial za izboljšavo, za rast.

Moja zgodba in začetki

Hej. Naj se predstavim.

Moje ime je Maja in sem ustanoviteljica podjetja Resense  – inovativne rešitve za gostinstvo in turizem.

Tesno povezana in predana gostinstvu ter turizmu, sem se soočala z raznovrstnimi izzivi, ki so me omejevali in hkrati navdihovali. V spoznavanju teh izzivov sem ugotovila, da stvari niso vedno enostavno samo “v redu” – vedno se skriva potencial za izboljšavo, za rast.

"Vsak izziv je nova
priložnost za razvoj."

Neprestana nadgradnja

Postopoma sem se pričela zavedati, da stremim k neprestani nadgradnji  – h konstantnemu izpopolnjevanju, poglobljenemu razumevanju ter preseganju znanih okvirov.

Ta notranji ‘drajv’ se je udejanjal skozi nenehno prizadevanje za dinamiko, sprotno prilagajanje ter zavračanje ustaljenih vzorcev. Namreč, verjamem, da je mogoče izstopiti iz klasičnih sistemov, ki zaznamujejo tipično delovanje v gostinstvu in turizmu – kjer prevladuje nenehno stremenje k hitrim in takojšnjim rezultatom in kvantiteta pred kvaliteto.

 

"Vsak izziv je nova
priložnost za razvoj."

Postopoma sem se pričela zavedati, da stremim k neprestani nadgradnji  – h konstantnemu izpopolnjevanju, poglobljenemu razumevanju ter preseganju znanih okvirov.

Ta notranji ‘drajv’ se je udejanjal skozi nenehno prizadevanje za dinamiko, sprotno prilagajanje ter zavračanje ustaljenih vzorcev. Namreč, verjamem, da je mogoče izstopiti iz klasičnih sistemov, ki zaznamujejo tipično delovanje v gostinstvu in turizmu – kjer prevladuje nenehno stremenje k hitrim in takojšnjim rezultatom in kvantiteta pred kvaliteto.

 

Organizacija poslovanja
Moj cilj je kmalu postajal kristalno jasen – želela sem stopiti na svojo pot, uresničiti svojo vizijo in ponuditi rešitve, ki so zmožne dvigniti ta sektor na novo raven. Hotela sem prispevati k temu, da bi predvsem gostinstvo postal bolj kvalitetna in cenjena panoga.
Na svoji poti do vzpostavitve uspešnega posla sem se odločila globlje spoznati ter razumeti procese in delovanje elementov, ki so za mene ključni. To me je vodilo k temu, da sem se še bolj poglobljeno posvetila raziskovanju in učenju iz napak – tako svojih kot tudi izkušenj drugih. Skozi ta proces sem pridobila neprecenljivo znanje , ki mi omogoča, da danes svoje rešitve in vizijo udejanjam na najbolj učinkovit način.
Resense optimizacija poslovanja
Moj cilj je kmalu postajal kristalno jasen – želela sem stopiti na svojo pot, uresničiti svojo vizijo in ponuditi rešitve, ki so zmožne dvigniti ta sektor na novo raven. Hotela sem prispevati k temu, da bi predvsem gostinstvo postal bolj kvalitetna in cenjena panoga.
Na svoji poti do vzpostavitve uspešnega posla sem se odločila globlje spoznati ter razumeti procese in delovanje elementov, ki so za mene ključni. To me je vodilo k temu, da sem se še bolj poglobljeno posvetila raziskovanju in učenju iz napak – tako svojih kot tudi izkušenj drugih. Skozi ta proces sem pridobila neprecenljivo znanje , ki mi omogoča, da danes svoje rešitve in vizijo udejanjam na najbolj učinkovit način.
Resense optimizacija poslovanja

MOJI CILJI

S svojim trudom si prizadevam za dvig standardov v gostinstvu in turizmu ter za višanje ugleda teh pogosto podcenjenih poklicev. 

Moja želja je razširiti zavedanje o ključni vlogi znanja in izkušenj v tem dinamičnem sektorju.

Razumem, da za dosego teh ciljev potrebujemo posameznike z ustreznim profilom – ljudi, ki zares uživajo v delu z ljudmi. Moj vztrajni cilj je preseči stereotipe in razbiti mit, da lahko vsak postane “kelnar”.

Organizacija poslovanja Resense

MOJI CILJI

S svojim trudom si prizadevam za dvig standardov v gostinstvu in turizmu ter za višanje ugleda teh pogosto podcenjenih poklicev. 

Moja želja je razširiti zavedanje o ključni vlogi znanja in izkušenj v tem dinamičnem sektorju.

Razumem, da za dosego teh ciljev potrebujemo posameznike z ustreznim profilom – ljudi, ki zares uživajo v delu z ljudmi. Moj vztrajni cilj je preseči stereotipe in razbiti mit, da lahko vsak postane “kelnar”.

Optimizacija poslovanja

POSLANSTVO

Naša osrednja naloga, tako mene kot moje ekipe, je izboljšati doživetje v gostinstvu in turizmu ter mu vdihniti novo privlačnost in globlji pomen.

Gradimo skupnost, kjer se svet gostoljubnosti preplete z navdušujočimi doživetji, ki presegajo vsa pričakovanja.

Vsakodnevne izkušnje postanejo izjemne z našim predanim delom in nenehnimi prizadevanji. Skupaj s strastjo ustvarjamo vzdušje, kjer vsak trenutek postane nepozaben in kjer se vsak gost počuti posebno in dobrodošlo.

POSLANSTVO

Naša osrednja naloga, tako mene kot moje ekipe, je izboljšati doživetje v gostinstvu in turizmu ter mu vdihniti novo privlačnost in globlji pomen.

Gradimo skupnost, kjer se svet gostoljubnosti preplete z navdušujočimi doživetji, ki presegajo vsa pričakovanja.

Vsakodnevne izkušnje postanejo izjemne z našim predanim delom in nenehnimi prizadevanji. Skupaj s strastjo ustvarjamo vzdušje, kjer vsak trenutek postane nepozaben in kjer se vsak gost počuti posebno in dobrodošlo.

MOJA VIZIJA

Vsaka malenkost šteje

Od popolne priprave skodelice kave do njenega okušanja in razumevanja subtilnih odtenkov. Enako velja za sprejem gosta ter učinkovito sporazumevanje in prepoznavanje potreb gosta. Vsa pozornost, ki jo namenimo, igra ključno vlogo. Tako prispevamo k bogati gostovi izkušnji, od prvega trenutka rezervacije pa vse do zadnjega nasmeška ob odhodu.

Zavedam se, da tako kot delaš eno stvar, delaš vse stvari. To načelo velja za vsa področja v življenju. Pomembni sta tudi predanost in namen, ki ju vlagam v vsako opravljeno delo.

MOJA VIZIJA

Vsaka malenkost šteje

Od popolne priprave skodelice kave do njenega okušanja in razumevanja subtilnih odtenkov. Enako velja za sprejem gosta ter učinkovito sporazumevanje in prepoznavanje potreb gosta. Vsa pozornost, ki jo namenimo, igra ključno vlogo. Tako prispevamo k bogati gostovi izkušnji, od prvega trenutka rezervacije pa vse do zadnjega nasmeška ob odhodu.

Zavedam se, da tako kot delaš eno stvar, delaš vse stvari. To načelo velja za vsa področja v življenju. Pomembni sta tudi predanost in namen, ki ju vlagam v vsako opravljeno delo.

Moja vizija je, da postane "Resense" sinonim za izjemno kakovost in nepozabno
gostoljubnost.

“Re-sense” predstavlja in pomeni, da vsaka storitev ponovno dobi pomen, da preseže vsakdanje stresne izzive ter postane vir navdušenja in zadovoljstva. Moj namen je, da panogi gostinstvo in turizem preoblikujem v lahkotno izkušnjo, da opravljanje tega posla dobi popolnoma nov pomen in prinaša radost.

Želim postati prva oseba, na katero pomislite, ko se soočate z izzivi, ki jih rešujem. Želim, da moje ime prepoznate kot sinonim za rešitev – “Resense”. Takrat, ko iščete pot do rešitve, naj bo to ime tisto, ki vam prvo pride na misel.

Moja vizija je, da postane "Resense" sinonim za izjemno kakovost in nepozabno
gostoljubnost.

Organizacija poslovanja Resense

“Re-sense” predstavlja in pomeni, da vsaka storitev ponovno dobi pomen, da preseže vsakdanje stresne izzive ter postane vir navdušenja in zadovoljstva. 

Moj namen je, da panogi gostinstvo in turizem preoblikujem v lahkotno izkušnjo, da opravljanje tega posla dobi popolnoma nov pomen in prinaša radost.

 Želim postati prva oseba, na katero pomislite, ko se soočate z izzivi, ki jih rešujem.

 Želim, da moje ime prepoznate kot sinonim za rešitev – “Resense”. Takrat, ko iščete pot do rešitve, naj bo to ime tisto, ki vam prvo pride na misel.